Jimmy's Popcorn

Jimmy's Popcorn Productvideo

/

Case

Online Productvideo voor Jimmy's Popcorn

Voor Jimmy’s Popcorn mochten we een krachtige productvideo ontwikkelen rondom de lancering van hun drie nieuwe smaken. De focus lag op het hoofdproduct Chicago Style (Caramel & Cheese), met aan het eind van de video een opvallende packshot van de twee aanvullende smaken.

De video werd voor het eerst vertoond op een groot scherm tijdens een internationale beurs (CineEurope) in Barcelona, als onderdeel van de beursstand van Jimmy’s. Door sterke visuele storytelling en smaakvolle beelden trekt de video ook zonder geluid direct de aandacht, ideaal voor beursomgevingen.

Na de beurs wordt de video ook ingezet voor online marketing en social media, om een breed publiek kennis te laten maken met de nieuwe smaken.

Nederland / Barcelona

CineEurope Beurs Q2

Jimmy's Popcorn

Jimmy's popcorn 3 smaken packshot met tekst still
Price Calculator
Ontdek binnen 30 seconden wat jouw video kost
Geen offertes. Geen gesprekken. Binnen 30 seconden een prijsindicatie.

Geen spam. Alleen de prijsindicatie.

Stills

Video Production Stills

Behind The Scenes

Achter De Schermen

Price Calculator

Ontdek binnen 30 seconden wat jouw video kost

Geen offertes. Geen gesprekken. Binnen 30 seconden een prijsindicatie.

Price Calculator

Ontdek binnen 30 seconden wat jouw video kost

Geen offertes. Geen gesprekken. Binnen 30 seconden een prijsindicatie.

Geen spam. Alleen de prijsindicatie.

Lowlander packshot bierglas met bier en schuimkraag, achtergrond groene kas.

Meer zien? Bekijk ook hoe we Lowlander Beers hielpen met een social video

Uriot Productions Logo

Uriot Productions is jouw strategische productiepartner, gespecialiseerd in krachtige en unieke videoproducties die jouw campagnes maximaliseert.

Contact

Bereken in 30 seconden de kosten van jouw video

Vertrek niet zonder te weten wat jouw video kost!

Geen spam. Alleen de prijsindicatie.