Case
Online Productvideo voor Lowlander
Voor Lowlander Botanical Beers ontwikkelden we een opvallende productvideo ter promotie van hun frisse nieuwe smaak: Citroen & Sinaasappel.
De video is volledig in 9:16 formaat geschoten, specifiek afgestemd op social media platforms zoals Instagram en TikTok. Met een visuele hook in het begin zorgen wij dat mensen niet de video verlaten en zodat het direct opvalt in de feed.
In lijn met de botanische identiteit van Lowlander kozen we voor een visuele stijl die het natuurlijke karakter en de rijke smaken van het bier versterkt. Denk aan citroenschillen, botanische elementen en een setting die je bijna laat proeven wat je ziet.
Naast gebruik op social media is de video ook inzetbaar op hun website of in digitale campagnes, waardoor het merkverhaal consistent en visueel sterk wordt uitgedragen over meerdere kanalen.
Nederland
Socials Q2
Lowlander Botanical Beers
Price Calculator
Ontdek binnen 30 seconden wat jouw video kost
Geen offertes. Geen gesprekken. Binnen 30 seconden een prijsindicatie.
Geen spam. Alleen de prijsindicatie.
Price Calculator
Ontdek binnen 30 seconden wat jouw video kost
Geen offertes. Geen gesprekken. Binnen 30 seconden een prijsindicatie.
Price Calculator
Ontdek binnen 30 seconden wat jouw video kost
Geen offertes. Geen gesprekken. Binnen 30 seconden een prijsindicatie.
Geen spam. Alleen de prijsindicatie.
Meer zien? Bekijk ook hoe we Jimmy's Popcorn hielpen met een product video
Uriot Productions is jouw strategische productiepartner, gespecialiseerd in krachtige en unieke videoproducties die jouw campagnes maximaliseert.
Contact
- Israelslaan 39 3431AS Nieuwegein
- +31 (6) 37483378
- +31 (6) 37483378
- info@uriotproductions.nl