Jimmy's Popcorn

Jimmy's Popcorn Productvideo

/

Jimmy's popcorn 3 smaken packshot met tekst still
Case

Online Productvideo voor Jimmy's Popcorn

Voor Jimmy’s Popcorn mochten we een krachtige productvideo ontwikkelen rondom de lancering van hun drie nieuwe smaken. De focus lag op het hoofdproduct Chicago Style (Caramel & Cheese), met aan het eind van de video een opvallende packshot van de twee aanvullende smaken.

De video werd voor het eerst vertoond op een groot scherm tijdens een internationale beurs (CineEurope) in Barcelona, als onderdeel van de beursstand van Jimmy’s. Door sterke visuele storytelling en smaakvolle beelden trekt de video ook zonder geluid direct de aandacht, ideaal voor beursomgevingen.

Na de beurs wordt de video ook ingezet voor online marketing en social media, om een breed publiek kennis te laten maken met de nieuwe smaken.

Nederland / Barcelona

CineEurope Beurs Q2

Jimmy's Popcorn

Stills

Video Production Stills

Behind The Scenes

Achter De Schermen

Breakdown Video

Start Jouw Videoproject Met Een 10-0 Voorsprong – Nog Voor Je Ook Maar Eén Euro Uitgeeft

Zonder dat je al direct een heel concept voor ogen moet hebben, veel tijd kwijt bent aan overweldigende keuzes en je een hoog marketingbudget nodig hebt

Bekijk stap voor stap hoe Jimmy's met onze hulp een vliegende start maakte

Breakdown Video

Start Jouw Videoproject Met Een 10-0 Voorsprong

Zonder dat je al direct een heel concept voor ogen moet hebben, veel tijd kwijt bent & je een hoog marketingbudget nodig hebt

Bekijk stap voor stap hoe Jimmy's met onze hulp een vliegende start maakte

Geen spam. Alleen de case breakdown.

Lowlander packshot bierglas met bier en schuimkraag, achtergrond groene kas.

Meer zien? Bekijk ook hoe we Lowlander Beers hielpen met een social video

Uriot Productions is jouw strategische productiepartner, gespecialiseerd in krachtige en unieke videoproducties die jouw campagnes maximaliseert.

Contact